دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

تیم دیجی کوین متشکل از متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال و مهندسان خبره IT با ایجاد بستری امن و حرفه ای برای مبادلات انواع ارزهای دیجیتال آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. این تیم با بهره گیری از دانش بالای متخصصان خود و نیز استفاده از بروزترین ابزارهای امنیتی مانند کیف پول سخت افزاری سعی در ایجاد محیطی امن برای کاربران خود نموده است. از سوی دیگر با دراختیار قرار دادن نمودارها و ابزارهای مدیریتی لازم جهت معاملات ارزهای دیجیتال و تعیین حداقل کارمزد مطابق با استانداردهای جهانی تلاش کرده است تا محیطی حرفه ای و با حداکثر سودآوری برای کاربران خود فراهم نماید.

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام در بایننس – احراز هویت اینترمدیت intermediate اجباری شد
فروردین 28, 1400
cc lands
آموزش آلت کوین ها, آموزش اتریوم, آموزش بلاکچین, آموزش بیت کوین, آموزش خرید ارز دیجیتال, آموزش سرمایه گذاری, آموزش صرافی ها, ارز دیجیتال برای مبتدی ها
بدون دیدگاه

در این مقاله به طور کامل ثبت نام در بایننس ، احراز هویت اینترمدیت intermediate ، نحوه کار با صرافی بایننس و انتقال ارز از کیف پول بایننس و.. را مرور می کنیم.
در بین تمامی صرافی های خارجی دو صرافی  از بقیه بسیار مشهورتر و قدرتمندتر هستند؛ یکی صرافی بایننس و دیگری صرافی کوین بیس. در این مقاله به بررسی ثبت نام در صرافی بایننس می پردازیم و سعی می کنیم صفر تاصد اطلاعات مربوط به این صرافی را برای شما بیان کنیم.

آپدیت مقاله 10 شهریور 1400: پس از کش و قوس های فراوان بالاخره بایننس احراز هویت اینترمدیت را برای تمامی کاربران اجباری کرد. این اقدام برای ایرانیان حکم اخراج از بایننس را دارد. در انتها این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.
ویژگی های یک صرافی، جهت سرمایه گذاری در آن چیست؟

ویژگی های یک صرافی برای سرمایه گذاری

باید جذب سرمایه گذاران باید یک سری ویژگی های مهم و یک سری ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد:

    عدم وجود سابقه بد
    وجود تعداد معاملات بالا در حجم های بالا
    گارانتی موجودی افراد در صورت هک
    اعتبار، امنیت و محبوبیت در شبکه های اجتماعی

بایننس در سال 2017 توسط شخصی ژاپنی که به آن سی زی cz می گویند، تاسیس شد و توانست تمامی ویژگی های یک صرافی قابل اعتماد را از آن خود کند.
این روزها حجم معاملات در این صرافی به 20 میلیادر دلار در روز می رسد. این عدد نشان دهنده قدرت بالای نقدشوندگی صرافی با یننس است.

اما دیگر ویژگی که باعث محبوبیت بیش از پیش این صرافی شده است، امکان ترید در اپلیکیشن و کامپیوترهای شخصی است.
بایننس چگونه کار می کند ؟

بایننس چگونه کار می کند ؟

قبل از اینکه به این سوال جواب بدهیم بهتر است؛ شیوه کار بایننس را با یک مثال شروع کنیم. به نظر شما شرکت هایی بزرگی از قبیل اسنپ، تپسی، دیجی کالا و و… آیا خودشان در زمینه لجستیک و تامین کالا فعالیتی دارند؟ خیر.

تمامی این شرکت ها یک واسطه ای بین خریدار و فروشنده هستند که فقط کار خرید کردن را ساده کرده اند.

بایننس نیز به همین صورت رفتار می کند. در هنگام ثبت نام در بایننس و اقدام برای خرید ارز دیجیتال، بایننس شما را به یک فروشنده از همان ارز متصل می کند خودش در مراحل خرید و فروش هیچ دخالتی ندارد.
کارمزد صرافی بایننس چقدر است ؟

ثبت نام در بایننس | کارمزد صرافی بایننس چقدر است ؟

در سطوح متفاوت با یکدیگر فرق دارد. اگر معامله گران قصد خرید ارز دیجیتال زیر 50 بیت کوین را دارند، برای هر معامله 0.1 از معامله کسر خواهد شد. بایننس جهت واریز کیف پول موجود در صرافی، کارمزدی را کسر نمی‌کند! اما برای انتقال پول از بایننس به یک کیف پول دیگر بر اساس نوع ارز دیجیتال، کارمزدی کسر خواهد شد.
چگونه در صرافی بایننس ثبت نام کنیم ؟ نحوه ثبت نام در بایننس !

اول و آخرین نکته ای که هرگز نباید در روند ثبت نام در بایننس آن را فراموش کنید این است که هرگز با آی پی ایران وارد نشوید.
اگر مرحله ثبت نام را با آی پی هلند ست کرده اید از اول تا اخر با آی پی هلند باشید. در غیر اینصورت بایننس یک هفته یه شما زمان می دهد تا تمامی ارز خود را از کیف پول تان خارج کنید.

بهتر است برای این کار به جای استفاده از VPN از VPS یا سرور مجازی استفاده کنید.

    نکته خیلی مهم: بعد از از اینکه ثبت نام در سایت بایننس تکمیل شد، باید یک تایید هویت دومرحله را انجام دهید. برای این کار باید یا شماره موبایل را وارد کنید یا از طریق اپلیکیشن google authenticator مراحل را تایید کنید. از آن جایی که نباید بایننس متوجه ایرانی بودن ما شود، بهتر است اپلیکیشن را از طریق یکی از فروشگاه ها دانلود کنید و سپس کد تایید را در سیستم وارد کنید.

    ثبت نام در بایننس

    قدم اول: وارد سایت Binance.com شده و روی گزینه Register کلیک می کنید.
    قدم دوم: فرم ثبت نام را در با ایمیل و یک پسورد قوی تکمیل کنید.
    قدم سوم: بایننس ایمیل تاییدی برای شما ارسال می کند تا ایمیل خودتان را تایید کنید. سپس شما با وارد کردن ایمیل و  پسورد، وارد اکانت خودتان می شوید.
    قدم چهارم: قدم آخر ثبت نام در بایننس تایید دو عاملی است که باید از بخش security و انتخاب گزینه enable آن را وارد کنید و با این کار به بایننس این اعتماد را می دهید که نه تنها پسورد برای شماست بلکه وارد کننده پسوردهم خودتان هستید.

    برای سود همیشگی، حتی در زمان افت نمودار، روی کانال سیگنال ارز دیجیتال کلیک کنید.

    کانال سیگنال ارز دیجیتال

    کانال سیگنال ارز دیجیتال

     

کار با اپلیکیشن google authenticator

ثبت نام در بایننس | کار با اپلیکیشن google authenticator

ابتدا اپلیکیشن را از طریق یکی از فروشگاه ها دانلود می کنید. سپس کد QR را که از طریق نرم افزار روی دستکتاپ قابل مشاهده است را با اپلیکیشن اسکن می کنید. در این بخش نرم افزار به شما یک کلید پشتیبانی می دهد که با وارد کردن آن کلید در دسکتاپ هویت دو عاملی شما تایید می شود.
خرید ارز دیجیتال در صرافی بایننس
ثبت نام در بایننس | نحوه انتقال ارز دیجیتال به بایننس

نحوه انتقال ارز دیجیتال به بایننس

 

مراحل خرید ارز از بایننس مانند سایر صرافی هاست. پس از ثبت نام در بایننس نوبت خرید ارز می رسد. ابتدا باید حساب کاربری خود را به هر میزان که مایلید شارژ کنید تا بتوانید خرید و فروش را آماده کنید. از بخش کیف پول یا Wallet روی گزینه Fiat and spot و سپس  Deposit کلیک می کنید.

در اینجا، تعدادی ارز به شما نشان داده می شود که از بین آن ها می توان ارز مورد نظر را انتخاب کنید، سپس آدرس کیف پولی که در سمت راست قرار دارد را بر دارید و در جایی که تتر یا هر ارز دیگری را خریداری کرده اید قرار دهید.

پس از گذشت کمتر از چند دقیقه؛ حساب شما در صرافی بایننس شارژ خواهد شد.
محدودیت های احراز هویت سطح basic

    تنها تا سقف 300 دلار امکان واریز و برداشت ارز خواهید داشت.
    میزان معامله خرید کریپتو تا سقف 0.06 بیت کوین در روز

چرا احراز هویت اینترمدیت intermediate اجباری شد

خوب تا اینجا از مقاله به این نکته رسیدیم که تاکنون استفاده از صرافی بایننس برای ایرانیان به راحتی صورت میگرفته و حتی سود بسیار زیادی هم داشته است. اما طی ماه های اخیر؛ بایننس اعلام کرد تنها تا آخر ماه اکتبر (19 مهرماه) فرصت احراز هویت اینترمدیت خواهد بود و پس از آن تمامی حساب هایی که از مرحله basic به intermediate نرفته اند؛ حساب هایشان بلوکه خواهد شد.  اما مراحل احراز هویت intermediate چگونه است؟
چگونه احراز هویت اینترمدیت intermediate را انجام دهیم؟

قبل از آن به بررسی احراز هویت اینترمدیت بپردازیم بهتر است بدانیم سطوح احراز هویت در بایننس 3 دسته هستند. تا اینجا کار سطح basic را بررسی کردیم. در این قسمت می خواهیم شرایط احراز هویت اینترمدیت را بررسی کنیم و در آخر شرایط احراز هویت Advance را عنوان کنیم.

در ابتدا باید یک عکس از گواهینامه، گذرنامه، پاسپورت و.. را همراه با تصویر خودتان ضمیمه ثبت نام در بایننس کنید. بااین کار به بایننس اثبات می کنید که یک شهروندی خارج ایران نشین هستید که در یکی از کشورهای تحریم نشده ساکن است.در غیر اینصورت پس از 19 مهرماه تنها قادر هستید حسابتان را در بایننس ببندید و اجازه انجام  معامله جدید را نخواهید داشت.

با آگاهی از احراز هویت اینترمدیت؛ چه کارهایی می توان  انجام داد؟

3 روش برای ادامه معاملات در فضای دیجیتال وجود خواهد داشت. در ادامه معرفی هر روش مزایا یا معایب آن ها را بررسی می کنیم.

1- احراز هویت جعلی در صرافی بایننس

اولین  کار احراز هویت توسط شرکت های غیرقانونی است. با این کار یک عکس از شما گرفته خواهد شد و با توجه به این عکس و کشوری که در آن ساکن هستید (مثلا فرانسه) یک پاسپورت جعلی برایتان ایجاد می کنند. با این کار مشخصات جعلی شما به عنوان شهروند فرانسه در سیستم بایننس ثبت خواهد شد.

    مزایا: کار آسانی است. این  روند  نهایتا با 100 دلار انجام می شود.
    معایب: عکس و تمامی مشخصات شما به عنوان یک شهروند فرانسوی درج خواهد شد. بنابراین اگر روزی قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشید چون در سیستم احراز هویت به عنوان شهروند فرانسوی شناخته شده اید؛ ممکن است در آینده دچار مشکلاتی شوید.

2- انتقال به صرافی kucoin یا coinex

یکی دیگر از  راه حل ها استفاده از سایر صرافی های خارجی است. برای ثبت نام در این  صرافی ها تنها کافیست یک ایمیل و پسورد داشته باشید.

    مزایا:  طبیعتا برای افرادی که مایلند به ارزهای بیشتری دسترسی داشته باشند راحت تر است.
    معایب: این صرافی ها بر خلاف صرافی بایننس حجم معامله کمتری را دارا هستند. مثلا  اگر در بایننس هر روز 500 کوین بیت کوین معامله می شود؛ حجم معاملات در صرافی kucoin تنها 10 بیت کوین است. این روند باعث عدم stop lose (حد ضرر) در معاملات خواهد شد. بنابراین؛ برای افراد حرفه ای خیلی مناسب نخواهد بود.

اما اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید یک ارز را بخرید و با مقداری سود بفروشید؛ با ثبت نام  در این صرافی ها می توانید به روال قبلی خود ادامه دهید.

نکته: طی یک  توییتی kucoin اعلام  کرده با کار کردن ایرانی ها در فضای صرافی مشکلی ندارد.
ثبت نام در بایننس | احراز هویت اینترمدیت intermediate

توویت kucoin: مساله احراز هویت در بایینس

 

3- کار با صرافی های ایرانی

صرافی های ایرانی معروف نمونه بارز این ارزها هستند.

    مزایا: با احراز هویت هیچ مشکلی ندارند.
    معایب:حجم معاملات خیلی پایین است. دامنه خرید و فروش ارزهای دیجیتال خیلی کم است و بیشتر از کوین پشتیبانی  می کنند نه توکن.

از اینکه با آموزش ثبت نام در صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا همراه بودید از شما متشکریم.
 

  • شیما سحابی