دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

دیجی کوین متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال

تیم دیجی کوین متشکل از متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال و مهندسان خبره IT با ایجاد بستری امن و حرفه ای برای مبادلات انواع ارزهای دیجیتال آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. این تیم با بهره گیری از دانش بالای متخصصان خود و نیز استفاده از بروزترین ابزارهای امنیتی مانند کیف پول سخت افزاری سعی در ایجاد محیطی امن برای کاربران خود نموده است. از سوی دیگر با دراختیار قرار دادن نمودارها و ابزارهای مدیریتی لازم جهت معاملات ارزهای دیجیتال و تعیین حداقل کارمزد مطابق با استانداردهای جهانی تلاش کرده است تا محیطی حرفه ای و با حداکثر سودآوری برای کاربران خود فراهم نماید.

  • ۰
  • ۰

آموزش خرید و فروش بیت کوین | خرید بیت کوین از دیجی کوین

ما در ابتدا این مقاله سعی کردیم ابتدا نحوه نگهداری از بیت کوین یا هر ارز دیجیتال را در قالب کیف پول بیت کوین بررسی کنیم و سپس به سراغ خرید بیت کوین از سایت دیجی کوین برویم.

قدم اول: ثبت نام در سایت دیجی کوین

کافیست از طریق یکی از روش های زیر وارد اکانت دیجی کوین شوید. 

  • جستجو نام دیجی کوین در گوگل (یا هر مرورگر دیگر)
  • کلیک بر روی گزینه ثبت نام در سایت دیجی کوین (که در همین مقاله وجود دارد)

پس از اینکه مراحل ثبت نام در سایت دیجی کوین انجام شد، کمتر از دو ساعت پیامکی حاوی پیام «تایید هویت» ارسال می شود و می توانید وارد بخش حساب های کاربری شوید. 

فراموش نکنید؛ پس از تکمیل اطلاعات بایستی حتما از سیستم به مدت نیم ساعت خارج شده و سپس وارد شوید. در غیر ‌‌اینصورت «پنل معاملات» برایتان فعال نخواهد شد. این بخش به سایت بار سمت راست اضافه خواهد شد.

در صورت عدم مغایرت اطلاعات، هویت شما در کمتر از نیم ساعت تایید می شود.

با تکمیل‌‌ این بخش، پس از تکمیل حساب کاربری وضعیت شما به حالت معلق تبدیل خواهد شد. پس از حدود نیم ساعت باید مجددا وارد شوید تا بتوانید از طریق پنل معاملات به خرید یا فروش تتر (با هر ارز دیجیتال دیگری) بپردازید.

قدم دوم: شارژ حساب کاربری دیجی کوین

در این بخش؛ کافیست حساب کاربری خودتان را شارژ کنید.

وارد بخش کارت‌های بانکی شوید و از ستون «تومان» حسابتان را به هر میزان که مایلید شارژ کنید.

در همان ابتدا که وارد سایت می‌شود دو گزینه در سایدبار سایت مشاهده می کنید. یکی حساب بانکی و دیگری کارت‌های بانکی. اگر مایلید اطلاعات حسابتان دائما در اختیار دیجی کوین باشد و دیگر برای برداشت وجه از حسابتان شما را وارد درگاه پرداخت آنلاین نکند، کافیست اطلاعات بخش حساب بانکی را تکمیل کنید.
در غیر اینصورت، در هر بار خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر ابتدا باید حسابتان را از بخش کارت های بانکی شارژ کنید و سپس با مراجعه به بخش پنل معاملات، آخرین گام خرید را انجام می دهیم.

*اگر پس از نیم ساعت همچنان در وضعیت معلق بودید، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

ویژگی های بارز کیف پول بیت کوین دیجی کوین چیست؟

  • در هربار انتقال بیت کوین به کیف پول و برعکس باید کارمزد پرداخت شود که درحال حاضر معادل 0.00045 واحد بیت کوین هست. با افزایش بیت کوین به آن افزوده می شود. اگر‌‌این نقل و انتقالات در سایت دیجی کوین انجام شود هیچ هزینه و کارمزدی نخواهد داشت.
  • هر گاه ممکن است که کیف پولتان را گم کنید یا رمز عبورتان را فراموش کنید در صورتی که با ثبت نام در پنل دیجی کوین و در دست داشتن یک شماره موبایل امکان بازیابی اکانتتان وجود دارد.
  • امنیت کیف پول مهمترین ویژگی هر کیف پول است که دیجی کوین با تفکیک کیف پول ها توانسته امنیت زیادی برای سرمایه تان لحاظ کند.
  • بالاترین سرعت در نقد شوندگی. با حفظ موجودی در سایت می‌توانید در لحظه معامله کنید اما اگر قصد انتقال کیف پول به سایت را داشته باشید ممکن است تا نیم ساعت منتظر بمانید که‌‌این عدد در دنیای «معاملات لحظه‌ای» بسیار زیاد است.

قدم سوم: خرید بیت کوین از پنل معاملات

از بخش فیلترینگ گزینه بیت کوین را انتخاب می کنید. سپس با تحلیل نمودار به بخش خرید و فروش ارز دیجیتال می روید.

خرید بیت کوین

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • شیما سحابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی